Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Hasznos információk:

Gyakran ismételt kérdések

Ha szeretnék Áfá-s számlát kérni a termékről ezt hogyan jelezzem?
- A megjegyzés rovatban tüntesd fel számla igényedet.

Mennyi a szállítási idő?
- A rendelést követően munkatársunk felhív telefonon és tájékoztatni fog, hogy a megrendelt termék raktáron van-e. Amennyiben a termék nincs raktárkészleten munkatársunk erről is tájékoztatni fog, hogy a megrendelt terméket mikor tudjuk neked leghamarabb kézbesíteni.

Mennyibe kerül a házhozszállítás?
- Futárszolgálattal dolgozunk amely az egész országban egységesen  1290.- Ft-ért kézbesíti a csomagot.

- Külföldre szállítás egyenlőre nem lehetséges.

Ha több terméket is rendelek akkor is 1290.- Ft a futárdíj?
- Igen, több termék rendelése esetén is 1290.- Ft a futárdíj.

Nem megfelelő termék esetén hogyan lehet cserélni?

-Hívja ügyfél szolgálatunkat 9:00-15:30-ig az alábbi telefonszámon:+36706042465

Szeretném megtudni mikor érkezik a termék délelőtt vagy délután?
- a csomagok szállítása egész nap folyamatosan történik 8-18h-ig, ezen belül nem tudjuk megmondani, hogy a futár mikor érkezik meg az adott címre.

Ha én csapatom részére szeretnék rendelni felszerelést mi a teendőm?

- A megrendeles.alpassport@gmail.com e-mail címre küldje el azt ,hogy mire lenne szükségük és  kollégánk keresni fogja.


Ha feliratot szeretnék rendelni a mezre akkor ez mennyibe kerül?
- A megjegyzés rovatban tüntesd fel a kívánt nevet és számot és, hogy milyen színnel szeretnéd a feliratot (munkatársunk   ezzel kapcsolatban is megkeres).
- A feliratozás egyedi terméknek minősül, így vásárlás elallási joggal nem lehet élni.
- A webhopban leadott feliratozást, számozást, logózást CSAK előre utalással tudjuk elfogadni.

30 napos termékvisszaküldési garancia
Nyugodtan rendeld meg termékeinket, amennyiben nem tetszik, és nem használtad, 30 napon belül visszaküldheted, és visszautaljuk a termék vételárát a 22. §-nak megfelelően 14 napon belül a termék visszaérkezésétől számítva! A termék visszaküldésének díja a vásárlót terheli!

A fentiek alól kivételt képez, ha: A termék használva lett, ha a termék sérült, textil termékeknél - cipőknél - labdáknál a vásárló kérésére történő utólagos feliratozás, logózás.
Illetve minden olyan a fentiekben meg nem nevezett körülmény, amely a termék nem rendeltetésszerű használatából származó minőségromláshoz vezetett.

Nincs a keresési feltételnek eleget tevő termék.

Keresés