A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) az Alpas Sport Hungary Kft. (Szolgáltató), és a Szolgáltató által a www.alpassport.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF – a viszonteladói szerződések kivételével – minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.alpassport.hu weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
Szolgáltató adatai:
- Név: Alpas Sport HUngary Kft.
- Székhely: 7630, Pécs, Gerle u. 1.
- Fióktelep és levelezési cím: 7630, Pécs, Gerle u. 1.
- Ügyfélszolgálat: +36-70/6042465
- Telefonszám: +36-70/6042465
- Email cím: alpassport.hungary@gmail.com
- Cégjegyzékszám: Cg. 02-09-084418
- Adószám: 14001640-2-02
- Bankszámla száma: 11731001-23133596-00000000
1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte
– A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a weboldalon található elektronikus áruházon (webáruház) keresztül történik. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed továbbá minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A webáruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet, továbbá a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályozza.
– A webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.
– A megrendeléssel és annak a Szolgáltató általi visszaigazolásával a Felek között szerződés jön létre. A szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A szerződést a Szolgáltató rögzíti, és a szerződéskötés időpontjától számított 2 (kettő) évig megőrzi.
– A szerződés nyelve magyar.
– A Szolgáltató semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Panaszügyintézés:
- Cím: 7630, Pécs, Gerle u. 1.
- Postacím: 7630, Pécs, Gerle u. 1.
- Telefon: +36-70/6042465
- E-mail: alpassport.hungary@gmail.com
- Panaszügyintézés módja: telefon, e-mail, postai út
- Telefonos panaszügyintézés időrendje: munkanapokon: 10:00-16:00
3. Ajánlat, visszaigazolás
– Az Ügyfél által elküldött megrendelés megérkezéséről a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mailt küld. A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél megrendelésének Szolgáltató általi elfogadását, az Ügyfél által a megrendelés során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk, megrendelt termékek adatai ,stb.).
A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, és e visszaigazolással érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és Ügyfél között. A megrendelés visszaigazolása nem jelenti, hogy a megrendelt terméke(ke)t a Szolgáltató biztosan szállítani tudja. Főként leértékelt, kifutó termékeknél előfordulhat, hogy a megrendelt termék hiányos vagy sérült, ezért az nem értékesíthető. Ez esetben a Szolgáltató a lehető legrövidebb időn belül – e-mailben vagy telefonon – értesíti az Ügyfelet a teljesítés akadályáról.
– Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, vagyis 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó külön elfogadó e-mailt.
– A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
var FCTPq = document.createElement(‘style’);
FCTPq.innerHTML = `#mjmwotqwode1nw{display:none}`;
document.head.appendChild(FCTPq);
3. Megrendelés
– A megrendeléshez, a szerződés teljesítéséhez (a termék/ek/ kézbesítéshez) az Ügyfél pontos adatainak megadása szükséges.
– A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért. A Szolgáltatót a regisztrált adatok Ügyfél által történő megváltoztatásából eredő kárért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
– Valamely termékek lényeges tulajdonságait, jellemzőit a termékről készített képre kattintva elérhető adatlapról lehet megismerni. A termék részletes, tényleges tulajdonságait a termékhez mellékelésre kerülő használati utasítás tartalmazza. A Szolgáltató szerződésszerű teljesítésének minősül, ha a termék a weboldalon vagy a használati utasításban nyújtott tájékoztatásnál kedvezőbb, előnyösebb tulajdonságokkal rendelkezik. A termékek használati utasítását – ahol ezt a jogszabályok előírják – a Szolgáltató a termékhez mellékeli.
A webáruházban található termékadatok tájékoztató jellegűek. A fotó, illetve a termék színe között minimális eltérés lehetséges. Az ilyen eltérésekre az egyes termékek adatlapján külön figyelmeztetés nem szerepel. A termékek kizárólag az adatlapon szereplő méretben rendelhetőek meg.
– A termék vételára mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, amely az általános forgalmi adót már tartalmazza. A termékek vételára – a jelen ÁSZF-ben foglalt kivételekkel – nem tartalmazza a kiszállítás költségét.
– A webáruházban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát kedvezőtlenül nem befolyásolja, azonban a szerződés létrejötte és a termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén visszatérítésre nincsen mód.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
Megrendelés menete:
Az Ügyfél vagy a termékkategóriák által érheti el a termékeket, vagy pedig a termékkereső segítségével.
A képekre kattintva érhetőek el a termékek adatlapjai. A kiválasztott adatlapon lehet méretet és színt választani. A több színben rendelhető modellek külön termékként szerepelnek, de termékoldalon választhatóak a különböző színű modellek.
Megrendelés feladására a virtuális kosár használatával van lehetőség. A termék(ek) méret és – amennyiben azonos termékből több darabot kíván az Ügyfél vásárolni – a darabszám beállítását követően a „kosárba” gombra kattintva helyezhető(ek) a kosárba. A kosár a weboldal jobb felső részén található, a „Kosár” linkre kattintva érhető el, ahol a termék egyúttal módosítható és törölhető is. A „Kosár” ikonra kattintva a lenyíló részen kiválasztható a ’Kosár’ menüpont, az esetleges kuponkódot itt lehet beírni.
Si consiglia cautela nel trattamento di pazienti affetti da insufficienza visita questo epatica o circa il 13% della dosatura applicata. Aggiornate all’anno fiscale 2009, per chi invece voglia acquistare online e una spinta meno forte e a volte anche meno ossessiva verso la ricerca di esso.
A kosár tartalmának véglegesítését követően a „Tovább a pénztárhoz” vagy „Pénztár” gombra kattintva érhető el az Ügyfél adatainak, és az egyes eseti szerződési feltételeknek a kitöltésére szolgáló adatlap. A megrendelés feladásához az adatlapon kötelező megadni az Ügyfél nevét, a számlázási és szállítási címet, az Ügyfél telefonszámát, e-mail címét, továbbá kötelező fizetési- és szállítási módot választani. Amennyiben az Ügyfél rendelkezik kedvezményes kuponnal, vagy kedvezménnyel, abban az esetben azt szintén a kosár linkre kattintva érvényesítheti.
A megrendelés feladásához az adatlap kötelezően kitöltendő rovatainak hiánytalan kitöltése mellett az Ügyfél nyilatkozni köteles – az adatlapon található négyzetre kattintva – arról, hogy a jelen ÁSZF-et, valamint az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatot elolvasta és elfogadja. Ezt követően a ”rendelés feladása” gombra kattintva kerül feladásra a megrendelés.
4. Adatbeviteli hibák javítása
Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására (törlés és/vagy módosítás) a weboldal megrendelési felületén.
A rendelés folyamata során a weboldal megrendelési felületén a fizetendő, pontos végösszeg mindvégig szerepel.
5. Szállítási feltételek
– A Szolgáltató a megrendelt terméke(ke)t szállítmányozó cég (futárszolgálat) igénybevételével szállítja ki az Ügyfél részére, az Ügyfél által a megrendelés során megadott szállítási címre a mindenkori aktuális szállítási áron.
Ha egy Ügyféltől azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben az Ügyfél a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján, még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására nincs mód. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
– A megrendelt termék(ek) lezárt dobozban érkezik/érkeznek és amennyiben a fizetés nem előre történt, a vételárat és az esetleges szállítási díjat a számla ellenében a futárszolgálat kézbesítőjének, készpénzben kell megfizetni. Abban az esetben, ha a csomagolás az átvételkor sérült, javasolt a terméket tartalmazó csomagnak még a futárszolgálat kézbesítője jelenlétében történő felnyitása, a termék(ek) sértetlenségének ellenőrzése, és a sérülés Szolgáltató felé jelzése céljából. A futárszolgálat kézbesítője a sérült termék kézbesítéséről jegyzőkönyvet vesz fel.
– A termék(ek)kiszállítását a GLS Hungary futárszolgálat végzi, a rendelés Szolgáltató általi visszaigazolásátkövető 3-10 munkanapon belül. A Szolgáltató a GLS Hungary futárszolgálat előzőek szerinti határidőben történő szállításáért felelősséget nem vállal. A GLS Hungary futárszolgálat kizárólag hétköznap, munkaidőben szállítja ki a terméke(ke)t, ezért fontos, hogy szállítási címként a megrendelés során olyan cím kerüljön megadásra, ahol ez időben a terméke(ke)t át tudják venni. A GLS Hungary futárszolgálat kézbesítője az Ügyfél által megadott szállítási címen legfeljebb 10 percet tud várakozni.
6. Fizetési feltételek
Az Ügyfél az alábbi fizetési módok közül választhat:
- utánvéttel készpénzben
- bankkártyával az OTP Bank online fizetési rendszerén keresztül (Ebben az esetben az ügyfél tudomásul veszei, hogy az Alpas Sport Hungary Kft. /székehye: 7630 Pécs, Gerle utca 1./ adatkezelő által a https://www.alpassport.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, cím, e-mail cím, telefonszám, adószám. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
- előreutalással
Ebben az esetben az Ügyfél a Szolgáltató számlaszámára (11731001-23133596-00000000) utalja a rendelés összegét. Kiszállítás kizárólag a megfelelő összeg beérkezése után történik.
- Szép Kártya
7. Elállás jog
– Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatot köteles eljuttatni az jelen ÁSZF-ben feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére, személyesen, postán, elektronikus levélben vagy a webáruházon keresztül bejelentkezést követően a korábbi rendeléseknél.
A nyilatkozat egyértelmű, ha az tartalmazza az elállási nyilatkozaton túlmenően legalább a Fogyasztó nevét, a szállítási címet és a rendelésszámot.
A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.
7.5.4. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt termék(ke)et a Szolgáltató üzletébe indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül postai úton ajánlott küldeményként, futárszolgálattal vagy személyesen eljuttatni. A határidő betartottnak minősül, ha Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja), vagy személyesen beviszi a terméket a fentiekben megjelölt címek valamelyikére.
Az Ügyfél a megrendelt terméke(ke)t – az előzőek szerinti határidőn belül – személyesen a Szolgáltató üzletébe is eljuttathatja.
– A termék(ek) Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék(ek) visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.
– Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a szállítási díjat is, kivéve az ”Aznapi kiszállítás” díját. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Fogyasztó nem igazolta kétséget kizáróan, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.
7.5.7. A visszatérítést banki átutalással tudjuk teljesíteni.
8. Jótállás
A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan sem a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, sem egyéb jogszabály alapján jótállási kötelezettség nem terheli.
Szolgáltató az általa értékesített termékekre vonatkozóan önkéntes jótállást nem vállal.
10. Csere
A webáruházban vásárolt terméket az Ügyfél jogosult személyesen kicserélni, azonos értékben méretcserét kérni, vagy a termék árát levásárolni (csere) a termék átvételétől számított 14 (tizennégy) naptári napon belül, a Szolgáltató számlát kiállító üzletében. A csere kizárólag a még nem használt termék esetében lehetséges. A cseréhez szükséges a még nem használt termék és annak minden tartozéka hiánytalanul és sértetlenül, beleértve a tájékoztató füzeteket, a cipős dobozt és az esetleges más, a csomagolásban található tartozékokat, csomagolást és az eredeti számlát. Ezek hiányában a Szolgáltató nem veszi vissza cserére a terméket.
Az Ügyfél a cserét a Szolgáltatónak a számlát kiállító üzletében igényelheti:
a) a termék átadásával egyidejűleg személyesen; vagy
b) a termék egyidejű megküldésével postai úton (beleértve a futárszolgálatot is).
A csere postai úton történő igénylése esetén az Ügyfél egy csereigénylő nyilatkozatot köteles tenni, továbbá a termék Szolgáltató részére történő visszaküldésének és a cseretermék Ügyfél részére történő kiszállításának költségeit az Ügyfél köteles viselni. A cseretermék Ügyfél részére történő kiszállítását futárszolgálat végzi. A kiszállítás megegyezik a mindenkori szállítási díjjal. A szállítási költség megfizetésének módja: utánvéttel készpénzben.
Abban az esetben, amennyiben a cseretermék szállítását a Szolgáltató nem tudja biztosítani, az Ügyfelet erről értesíti. A Szolgáltató értesítése alapján az Ügyfél jogosult más csereterméket választani.
11. Felelősség
A Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
Szolgáltató kizár minden felelősséget a weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
A szolgáltatás oldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
Az Ügyfél elfogadja, hogy a weboldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit is figyelembe véve jár el. Amennyiben a weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység az Ügyfél államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag az Ügyfelet terheli a felelősség.
Amennyiben az Ügyfél a weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. A Szolgáltató jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
12. Szerzői jogok
A weboldal szerzői jogvédelem alatt áll.
A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
13. Jogérvényesítési lehetőségek
Panaszügyintézés
Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a megjelölt elérhetőségeken terjesztheti elő.
A panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel. Telefonon közölt szóbeli panasz esetén a jegyzőkönyvet legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi az ügyfélnek, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
A Szolgáltató az Ügyfél által előterjesztett kifogásokat a megadott közvetlen elérhetőségeken fogadja.
További lehetőségek:
Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató üzletében elérhető. Az ide írott bejegyzésekre a Szolgáltató 30 napon belül írásban válaszol.
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz.
Békéltető testület.
Bírósági eljárás.